Riziko OSGB,( Ortak Sağlık Güvenlik Birimi ) 15 Şubat 2013 tarihinde merkez şubesini Sakarya’da açmış,açıldığı andan itibaren firmalara hizmet vermeye başlamıştır. Müşteri portföyünün il genelinde artmasıyla birlikte Kocaeli ve İstanbul illerinde faaliyet göstermek için ikinci şubesini 2 Şubat 2015 tarihinde Kocaeli’de açmış, hizmet ağını genişleterek faaliyetlerine devam etmektedir.
Müşteri memnuniyeti politikamızın temelini, hizmetimiz ile ilgili olarak müşterilerimizden gelen her türlü öneri, talep ve şikayetlerin rahatça ulaşılabilirliğini sağlamak ve en kısa sürede inceleyerek, şeffaf ve kaliteli hizmet anlayışıyla standart ve yasal mevzuatlar çerçevesinde hızlı çözümler üretmek ve müşteriye geri bildirimde bulunmak ilkesi oluşturur.
Amacımız, gerekli iyileştirme ve kontrollerin sürekliliğini ve müşteri memnuniyetinin sürdürülebilirliğini sağlamak, Müşteri talep şikayetlerin değerlendirilmesi sürecinde gelişmeye açık alanları tespit etmeyi, verimliliği arttırmayı, analizlerle doğru sonuçlara ulaşmayı ve müşteri beklenti doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirmeyi hedefliyor ve bu politika doğrultusunda güvenilir ve kaliteli hizmet vermeyi taahhüt ediyoruz.
Müşteri memnuniyeti sağlamak için en iyi kalitede ki hizmeti en uygun fiyata müşterilerimize sunacağız.
Kalite politikamızı geliştirmek için izleyeceğimiz stratejiler aşağıda verilmiştir;